Click to this video!

نيك زوجة عمي أم طياز

نيك زوجة عمى ام طياز الجزء الاول (ممكن انيك)

فى بداية الامر عندما بلغت كنت احس بحكة غريبة فى زبى وكنت اريد ان ادعك فيه ومع مرور الوقت كنت اشاهد زوجت عمى وهى تغستل وتدخل الحمام حيث اننا نعيش فى بيت ريفى كبير يعنى بيت عيلة وكانت عمتى تدخل الحمام وانا فيه بدون استاذان لان انا كنت لسة صغير وعلى اعتبار ده كانت بتاخد راحتها وجات فى مرة كانت مزنوقة وعايزة تعمل حمام وانا كنت استحم فقالت من فى الحمام قولت انا يا زوجة عمى فقالت سوف ادخل لكى ادعك لك ظهرك كونى صغير ولكنها كانت لا تعلم انى فى بداية البلوغ ودخلت علية وانا خجلت منها فقالت سوف اعمل حمام وادعك لك ظهرك وبادات ترفع جلبابها وانزلت الكلوت وانا انظر الى اسفل واسرق النظر من وقت لاخر وهى مش واخدة بالها وشافتنى وانا انظر الى اسفل فقالت لية انت مكسوف منى دانا زى امك بص متخفش قولتلها لا عيب قالتى طاب تعالى انا عايزة اشوف حاجة عندك قولتلها عايزة ايه وانا خايف قالتى تعالى بس وامسكت بى وانا برتعش فقالت لى انت ليه بترتعش وضمتنى الى صدرها احسست احساس غريب حسيت ان زبى وقف زى العمود اول ما حسيت ببزازها وانا كنت مغطى زبى بايدى الاتنين قالت ليه ورينى كده حمامتك قولته عيب قالتى مش انت مش عايز تشوف حمامتى قولتها عايز بس خايف وبعدين انا سمعت ان ليه اسم تانى قالت قول ايه الاسم التانى قولتها لا تضربينى وتقولى لامى قالت متخافش قول قولتلها اسمة كس رحت عضت على شفايفها وقالت اه اه قوله تانى كده انا خوفت (ممكن انيك)بس حسيت احساس حلو لما قولتها وحبيت اقولها تانى وقولت ليها اسمة كس وهى تقول اه اه قولى تانى وبدات تدعك فيه وفى بزازها وتقولى واللى عندك اسمة ايه قولتلها اسمة زب وهى تتاوه وتقولى اه اه قول تانى وانا اقول وفجاة الباب خبط علينا وكانت امى عمتى فاقت من اللى هى فيه وقالت لامى انا بحمم ابنك قالت ماشى وسابتنى وبعدين رجعت عمتى قالت بص شوف كسى بينزل ايه قولتلها ده جميل قالت حط صوابعك فيه علشان تتعرف عليه اكتر وحطيت صوبع واحد وبدات ادخلة واطلعه وهى تتاوة وتحس بمتعة غريبة وتقولى صوبع حلو يا واد حلو اوى دخل دخل يا حبيب عمتو افشخنى وهى اول ما قالت كده حسيت بنار فى زبى فترطته من ايدى وهى شافتو وهو واقف قالت ليه ده حلو اوى وبدا يكبر اهو ده ممكن ينك دلوقتى وانا اسمع كلامها(ممكن انيك) ومستغرب من كلامها ومش فاهم انا قبل كده كنت اسمع عن النيك بين الراجل والست بس معرفش بيتم ازاى المهم بعد ماشفتو راحت مسكاه وقالت ليه ممكن ابوسه ده حلو اوى قولتلها ماشى وبدات تبوسة وشوية شوية دخلت فى بقوها وبدات تمصة وتقولى ده حلو اوى اوى وتدعك فيه وتمص فيه لحد لما حسيت (ممكن انيك)ان فى حاجة هتنزل قولتلها انا حاسس انى عايز اشخ قالت شخ يا حبيب عمتو فى بقى حسيت بنار وهى بتقول كده وتقولى نزل ياواد نزل لبنك نزله فى بقى وهى تمص وتتكلم وانا روحت فى عالم تانى وانفجر زبى فى بقها وهى تمص فيه مش عايزة ولا نقطة تنزل(ممكن انيك) منى على الارض ولبنى بقه فى بقها وهى كانت بدعك فى كوسها وهى بتمص لحد لما نزلت مرتين انا مكنتش اعرف ان هى نزلت وكمان مكنتش اعرف يعنى ايه تنزل هى وتنزل ايه وايه اللى انا نزلته بس بعد كده عرفت كل حاجة وهى اللى علمتنى فنون النيك واستحمينا احنا الاتنين وخرجنا وقالتلى اوع تقول لحد لو عايز انى اعملك كده تانى هاعملك وهاعلمك كل حاجة بس متقولش لحد وانتظرونى فى الجزء الثانى من نيك زوجة عمى ام طياز (ممكن انيك)

Related videos

انتصب زبي و أنا داخل الميترو انتصب زبي و أنا داخل الميترو 123 Likes
7958 Views
الرهان الخاسر جعلنى أتناك من طيزي الرهان الخاسر جعلنى أتناك من طيزي 139 Likes
9367 Views
نياكة مولعة مع جوز المديرة نياكة مولعة مع جوز المديرة 106 Likes
8496 Views
قصة ســـوســـوالشاميه قصة ســـوســـوالشاميه 103 Likes
8963 Views
مؤخرات أخواتي مؤخرات أخواتي 142 Likes
10609 Views
النيك الحرام ولذة الأنتقام بين عمي وز النيك الحرام ولذة الأنتقام بين عمي وز 237 Likes
9844 Views
جارتي سلاح نووي واحلي نيكه وقمه في روما جارتي سلاح نووي واحلي نيكه وقمه في روما 93 Likes
7666 Views
جارتى طلبت منى انيكها فى طيزها جارتى طلبت منى انيكها فى طيزها 150 Likes
11935 Views
هو وخالته ام بزاز كبيره هو وخالته ام بزاز كبيره 102 Likes
10037 Views
قصص سكس بنات سحاقيات حكايه جيهان السحا قصص سكس بنات سحاقيات حكايه جيهان السحا 98 Likes
8501 Views
انا و بناتي الثلاثه انا و بناتي الثلاثه 134 Likes
8263 Views
انيك عمتي المطلقة لما اعجبها زبي في قصة انيك عمتي المطلقة لما اعجبها زبي في قصة 137 Likes
8882 Views
قصتي مع بنت عمتي سحاق قصه حقيقيه قصتي مع بنت عمتي سحاق قصه حقيقيه 144 Likes
9112 Views
لما سكنت قدامي جاره جديده لما سكنت قدامي جاره جديده 106 Likes
9506 Views
نيك-بين الدكتور و أمي منال أمامي عيني نيك-بين الدكتور و أمي منال أمامي عيني 121 Likes
11437 Views
قصه نيك دينا السوريه من أخوها هشام قصه نيك دينا السوريه من أخوها هشام 194 Likes
10106 Views
انا-وبنت خالتى انا-وبنت خالتى 176 Likes
10259 Views
اغتصابي في حمامات المدرسة اغتصابي في حمامات المدرسة 386 Likes
11004 Views
ميدو ومرات خاله وابنتها ميدو ومرات خاله وابنتها 134 Likes
10410 Views
أنا ومراتي أنا ومراتي 309 Likes
10099 Views

Online porn video at mobile phone


سكس@%D9%85%D8%AD%D8%AAفيديوسكس سزريةنيك داعشىسكس عربي للجوال محجباتعربيه سكس 14 سنه بناتينيكها من طيزها مصريافلام سكس فديوعربيه عراقيه سوريهشاب تونسي ينيك اختهطیز زب عراقینايمه زعلانة سكس نيكسكس خليجىفلم سكس اندونيسيقصص سكس يمنيالفيديوسكس مصري عشر ه سنه 17منقبه يمنيه سكسفيديو سكس قحبة القاهرةأب ينيك بنته أمامي شرموطة سورية تنتاك في تركياسوريه لاجيه تنتاك من اجنبيسكس.يمنياتمغربي ينيك زوجةقصص محارم جزاىرينيك طيز عربى@قصص.سكس.محارم.يمنيسكس قطري محارمافلام سالب مصري جديده مباشر الانصور طيز اختيسكس ينيك.بشهؤيسكس محتاجهسكس اغتصاب محارمتنزيل فديوهات سكسطيز كبير داخل مكتبةطالبه متناكهافلام^سكس^محارم^عربيسكس تركي محرمافلام سكس بالقوةقصص سك زب مروعسكس سعودي كبيرسكس ليبي اغتصابنيك بنتمجنونهسكس ليلة الدخلة عراقي بلريفجميلة زي القمر تمص الزب بكل احترافتحميل ومشاهدة نيك شرموطه مصريه على السريرشاب ينيك صديقته فيالمراج بسطيفافلام سكس عربي قذقه في الطيز المني يقطير من الطيزفيديو نيك طيز بنت المنياسكس ونيك داعشي مسربقصص عبير وخوها سكسقصص جنس المحارمشرموطه سوري مع مصري في شقفديوهات سكسالإباحية باللغة العربيةسكس مؤخر مغريافلام بورنو بزاز سوريهافلا م نيك محارم شاب مصري ينيك خالتة المطلقة القحبةمافي احلى من النيكسكس مصري مخفيسكس خليجي يفتح زوجتهتحميل ومشاهدة نيك شرموطه مصريه نيكاخبارسكسنيك في البيت سوريةسكس فيديو نيك عربي في الطيزhttp://google.com/search?hl=ar&redir_esc=&client=ms-android-sprint-us&source=android-browser-type&v=141292727&qsubts=1486672404161&action=devloc&q=%D8%B3%D9%83%D8%B3+%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88+%D9%86%D9%8A%D9%83+%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D9%8Ahttp%3A%2F%2Fn.net%2Fstatusقصص سكس ونيك بنات يمنياتناك المصري مرات اخوه المصريهسيكس موريتانينيكها نيك خفيفيديو سكس سعوديصور كس قحبهكسي نيك سورياتسكس امريكي ينيك عربيهسكس منقبة كويتية وعمانيةقصص.نيك.لواطسكس عربي منقباتفيديوبنات اورابا سكسفيديو سكس مصري 3 في محل الخدمه المتناكه سكس عربي افلام سكساخبارسكسنيك عجوزهسكس عربي شرموطةسكس تونسيمحارم جزائرىسكس موروتانيتحميل ومشاهدة نيك شرموطه كويتيه نيكقصص سكس جيران سوريقصص نيك الكسمص شفايف و مص زبنيك طيزها سكسمحجبة سكس ليبياسكس عراقي ينيك جارته حنان تحميل  451Likes  سكس قطري طيز مخفيسكس مصري ثلاثه ينيكو شرموطهافلام نيك جزائريةلحس كس مصري