Click to this video!

نيك زوجة عمي أم طياز

نيك زوجة عمى ام طياز الجزء الاول (ممكن انيك)

فى بداية الامر عندما بلغت كنت احس بحكة غريبة فى زبى وكنت اريد ان ادعك فيه ومع مرور الوقت كنت اشاهد زوجت عمى وهى تغستل وتدخل الحمام حيث اننا نعيش فى بيت ريفى كبير يعنى بيت عيلة وكانت عمتى تدخل الحمام وانا فيه بدون استاذان لان انا كنت لسة صغير وعلى اعتبار ده كانت بتاخد راحتها وجات فى مرة كانت مزنوقة وعايزة تعمل حمام وانا كنت استحم فقالت من فى الحمام قولت انا يا زوجة عمى فقالت سوف ادخل لكى ادعك لك ظهرك كونى صغير ولكنها كانت لا تعلم انى فى بداية البلوغ ودخلت علية وانا خجلت منها فقالت سوف اعمل حمام وادعك لك ظهرك وبادات ترفع جلبابها وانزلت الكلوت وانا انظر الى اسفل واسرق النظر من وقت لاخر وهى مش واخدة بالها وشافتنى وانا انظر الى اسفل فقالت لية انت مكسوف منى دانا زى امك بص متخفش قولتلها لا عيب قالتى طاب تعالى انا عايزة اشوف حاجة عندك قولتلها عايزة ايه وانا خايف قالتى تعالى بس وامسكت بى وانا برتعش فقالت لى انت ليه بترتعش وضمتنى الى صدرها احسست احساس غريب حسيت ان زبى وقف زى العمود اول ما حسيت ببزازها وانا كنت مغطى زبى بايدى الاتنين قالت ليه ورينى كده حمامتك قولته عيب قالتى مش انت مش عايز تشوف حمامتى قولتها عايز بس خايف وبعدين انا سمعت ان ليه اسم تانى قالت قول ايه الاسم التانى قولتها لا تضربينى وتقولى لامى قالت متخافش قول قولتلها اسمة كس رحت عضت على شفايفها وقالت اه اه قوله تانى كده انا خوفت (ممكن انيك)بس حسيت احساس حلو لما قولتها وحبيت اقولها تانى وقولت ليها اسمة كس وهى تقول اه اه قولى تانى وبدات تدعك فيه وفى بزازها وتقولى واللى عندك اسمة ايه قولتلها اسمة زب وهى تتاوه وتقولى اه اه قول تانى وانا اقول وفجاة الباب خبط علينا وكانت امى عمتى فاقت من اللى هى فيه وقالت لامى انا بحمم ابنك قالت ماشى وسابتنى وبعدين رجعت عمتى قالت بص شوف كسى بينزل ايه قولتلها ده جميل قالت حط صوابعك فيه علشان تتعرف عليه اكتر وحطيت صوبع واحد وبدات ادخلة واطلعه وهى تتاوة وتحس بمتعة غريبة وتقولى صوبع حلو يا واد حلو اوى دخل دخل يا حبيب عمتو افشخنى وهى اول ما قالت كده حسيت بنار فى زبى فترطته من ايدى وهى شافتو وهو واقف قالت ليه ده حلو اوى وبدا يكبر اهو ده ممكن ينك دلوقتى وانا اسمع كلامها(ممكن انيك) ومستغرب من كلامها ومش فاهم انا قبل كده كنت اسمع عن النيك بين الراجل والست بس معرفش بيتم ازاى المهم بعد ماشفتو راحت مسكاه وقالت ليه ممكن ابوسه ده حلو اوى قولتلها ماشى وبدات تبوسة وشوية شوية دخلت فى بقوها وبدات تمصة وتقولى ده حلو اوى اوى وتدعك فيه وتمص فيه لحد لما حسيت (ممكن انيك)ان فى حاجة هتنزل قولتلها انا حاسس انى عايز اشخ قالت شخ يا حبيب عمتو فى بقى حسيت بنار وهى بتقول كده وتقولى نزل ياواد نزل لبنك نزله فى بقى وهى تمص وتتكلم وانا روحت فى عالم تانى وانفجر زبى فى بقها وهى تمص فيه مش عايزة ولا نقطة تنزل(ممكن انيك) منى على الارض ولبنى بقه فى بقها وهى كانت بدعك فى كوسها وهى بتمص لحد لما نزلت مرتين انا مكنتش اعرف ان هى نزلت وكمان مكنتش اعرف يعنى ايه تنزل هى وتنزل ايه وايه اللى انا نزلته بس بعد كده عرفت كل حاجة وهى اللى علمتنى فنون النيك واستحمينا احنا الاتنين وخرجنا وقالتلى اوع تقول لحد لو عايز انى اعملك كده تانى هاعملك وهاعلمك كل حاجة بس متقولش لحد وانتظرونى فى الجزء الثانى من نيك زوجة عمى ام طياز (ممكن انيك)

Related videos

انتصب زبي و أنا داخل الميترو انتصب زبي و أنا داخل الميترو 123 Likes
7958 Views
الرهان الخاسر جعلنى أتناك من طيزي الرهان الخاسر جعلنى أتناك من طيزي 139 Likes
9367 Views
نياكة مولعة مع جوز المديرة نياكة مولعة مع جوز المديرة 106 Likes
8496 Views
قصة ســـوســـوالشاميه قصة ســـوســـوالشاميه 103 Likes
8963 Views
مؤخرات أخواتي مؤخرات أخواتي 142 Likes
10609 Views
النيك الحرام ولذة الأنتقام بين عمي وز النيك الحرام ولذة الأنتقام بين عمي وز 237 Likes
9844 Views
جارتي سلاح نووي واحلي نيكه وقمه في روما جارتي سلاح نووي واحلي نيكه وقمه في روما 93 Likes
7666 Views
جارتى طلبت منى انيكها فى طيزها جارتى طلبت منى انيكها فى طيزها 150 Likes
11935 Views
هو وخالته ام بزاز كبيره هو وخالته ام بزاز كبيره 102 Likes
10037 Views
قصص سكس بنات سحاقيات حكايه جيهان السحا قصص سكس بنات سحاقيات حكايه جيهان السحا 98 Likes
8501 Views
انا و بناتي الثلاثه انا و بناتي الثلاثه 134 Likes
8263 Views
انيك عمتي المطلقة لما اعجبها زبي في قصة انيك عمتي المطلقة لما اعجبها زبي في قصة 137 Likes
8882 Views
قصتي مع بنت عمتي سحاق قصه حقيقيه قصتي مع بنت عمتي سحاق قصه حقيقيه 144 Likes
9112 Views
لما سكنت قدامي جاره جديده لما سكنت قدامي جاره جديده 106 Likes
9506 Views
نيك-بين الدكتور و أمي منال أمامي عيني نيك-بين الدكتور و أمي منال أمامي عيني 121 Likes
11437 Views
قصه نيك دينا السوريه من أخوها هشام قصه نيك دينا السوريه من أخوها هشام 194 Likes
10106 Views
انا-وبنت خالتى انا-وبنت خالتى 176 Likes
10259 Views
اغتصابي في حمامات المدرسة اغتصابي في حمامات المدرسة 386 Likes
11004 Views
ميدو ومرات خاله وابنتها ميدو ومرات خاله وابنتها 134 Likes
10410 Views
أنا ومراتي أنا ومراتي 309 Likes
10099 Views

Online porn video at mobile phone


فيديوبنات اورابا سكسسكس عربي عنتيلصور ابن عيزا ينيق بنت غلته يغتصبها في الحمام سقسصور سكس مؤخرة مصريه فلاحهمشاهدة نيك زوجة الاخ تلصص الافضل اباحيسكس عراقي ينيك شرموطهسعودى ينيك مصريه فى طيزهانيك عربي بيروتفيديوسكسعربي راجل عجوز ينيك طيظافلام.سكس.السكس.من.حق.نقمسكس مغربي خليجيشرموطه تصور نفسها في الحمامتحميل ومشاهدة نيك شرموطه لبنانيهسكس ام وابن مغربيسكس يمنيه نيكنيك.جزائري.فالديكينيك طيز محارم سوري وهي نايمةسعودي ينيك العاملاتفيلم سكي تونسسكس بنات سوريه مع شاب تركي فديومسين عربي ينيك شرموط pornفدي سكس يمنينيك طيز في المطبخسكس نيك شباب صغر عربيافلام رقص بنات سعودي نيك في شقةدعارة تنزيلرقص مصريسكس كويتي اطيازنيك تلميذةافلام فيديو نيك يمنيافلام سكس فرنسي ممارست الجنسسكس قطري خلفيمص ونيك جهتين سكسداعشي ينيكتحميل ومشاهدة نيك شرموطه لبنانيه هايجهنيك مرت عمي بطيزهاسكس المحارم مغربية فيديوفيديو سكس سعودي ينيك سعوديه مرسكس تنايهفديو سكس اجنبي كاملنيك.مراهقه.عربيه.يمنيه سكس يمني محجبات سيقان كعوبسكس عربى نار3فﻻحه مغربية تتمحن في الحقلسكس شاب بينيك جسم بجننقصه بيصورسكسإفلا م سكس إسبانية واكبر مؤإخرةمومسات مصريهصور بزاز عرلقيهفيديو يمني سكسسكس في الغابة المغربناكها من طيزهانيك لبوه عراقيهكيف تثيرها بنيك من طيزها سكسرقص منازل يمنيسكس تونسي نيك ماخرهمتناك.من.المحله.عملت.فديوهات.سكس/افلام سكس بلاشسكس عربي لبنان هدىافلام سكس ينيك خالتهفلم سكس نيك بنات يمنيهبنيك بنتو برضاها سكس نارتحميل ومشاهدة نيك شرموطه لبنانيهسكس لبناني محارم مع خالتهقصص سكس ونيك نساء مورتيانياتنيك قحبه مصريهﺳﻜﺲ ﻳﻤﻨﻲaflam sex arab new mobileتحميل ومشاهدة نيك شرموطه مصريه مطيزةاخبارسكسسكس نيك كويتي خليجيينيك جارته مصريافلام تفريش ونيك بنت هايجةجزائري ينكح جزائرية